- فعالیت های اداری:
- شامل برگزاری کمیته تغذیه به صورت ماهانه و ارائه گزارش و عملکرد واحد و پیگیری مسائل آشپزخانه
- حضور در سایر کمیته ها و جلسه ها
- بررسی و محاسبه شیفت بندی و ساعت کاری پرسنل زیر مجموعه
- همکاری درون بخشی و برون بخشی
- فعالیت های بالینی:
- ویزیت بیماران بستری و نیازمند مشاوره به درخواست پزشک و بخش های ویژه به صورت محدود.
- مدیریت خدمات غذایی:
- بازدید از آشپزخانه ، نظارت بر عملکرد و انجام صحیح وظایف محوله به پرسنل،
- کنترل بهداشتی محیط و مواد غذایی از مرحله نگهداری مواد اولیه تا فراوری و طبخ و توزیع غذا
- درخواست خرید، تنظیم منو غذایی ، ثبت آمار توزیع وعده های غذایی بیماران و پرسنل.
پرسنل زیر مجموعه شامل کادر آشپزخانه میباشند که مسئولیت زیر را برعهده دارند :
- طبخ ,تهیه و توزیع غذا در وعده های صبح و ظهر و شب و نیمه شبی (برای پرسنل) ومیان وعده
- اخذ آمار بیماران از سیستم HIS و آمار پرسنل جهت تهیه غذا
- درخواست خرید مواد اولیه غذایی
- شستشو و نظافت آشپزخانه
***برای دانلود بروشورهای مربوطه روی دکمه دانلود کلیک کنید.